برترین و بهترین آهنگ های گروه وان دایرکشن در پلی لیست This Is One Direction

This Is One Direction By One Direction
Released on 02/21/2019
Pop
  • 50 tracks
  • 02:51:26
  • This Is One Direction
    © Melovaz
    (21) نظرات
  • ♡♡Directioner♡♡ گفت:

    سایتتون عاااالیه?ولی واقعا نمیشه بین آهنگای واندی بهترینشو انتخاب کرد..اونا بهترینن..همین امروز دوباره واسه چهارمین سال متوالی بهترین فندوم شدن??لوییم دوم شد?❤درکل سایتتون خوبه!!♡واندیم حرف نداره هممممه آهنگاشون❤?????

  • yoseffatahi گفت:

    واندی معرکه اس
    همین??

  • yasna13 گفت:

    اهنگای 1Dهمشون خوبن ولی جای چنتا اهنگ خیلی خالیه اهنگایی مثTHROUGH THE DARK و FOOLS GOLD

  • Saraw گفت:

    گاااااااد بهترین گروه دنیا بهترین آهنگای دنیا

  • محدثه گفت:

    story of my life رو خیلی دوست دارم

  • infinity گفت:

    واندی نه ساله شدو ما بدون اونا خوشحالیشو کردیم اونا اگه هیچوقتم برنگردن ما همیشه فناشون باقی خاهیم موند فرقی نداره چقدر طول بکشه اونا همیشه تو قلب ما باقی خاهند موندو لقب بزرگ ترین بوی بندو برای خودشون نگه خاهند داشت

  • Ngr_mdh گفت:

    Kh awliyeeee mn asheqeshnmmmmmm 🙂

  • yasna13 گفت:

    چند روز پیش هم لویی و هم لیام تو مصاحبه هاشون گفته بودن اماده ی برگشتنند هردوشن هم گفتن که نایل همیشه امادس ولی از هری و زین 🙂 خبری نیست هنوز ،و ما هنوز دلتنگیم بزرگ شدن گروه های کوچیک رو نگاه میکنیم امیدواریم که یه روز دوباره همشون با هم بخونن:)
    (بقول لانا دلری hope is dangerous thing)
    *
    ولی ما دایرکشنرا صبرمون زیاده پوستمون کلفته چیزیمون نمیشه:) امیدمون رو که نمیتونن بگیرن حتی اگه لقب بِست بوی بند اِور رو بخوان به زور اَزمون بگیرن
    🙂

  • masssiii گفت:

    ??1D forever⁦??

  • mina.m گفت:

    حیف که این گروه از هم پاشید

  • dani1384 گفت:

    عااااااالللللیییییییب?

  • Mika گفت:

    عالییییی من خدم اول وات میکس یو بیوتیفول رو شنیدم خیلی خوشم میومد الان ازش بدم میاد?بعد ام ویاشونو دیدم و فانی مومنتها..البوم اخرشون و البوم فور خیلی قشنگ بودن
    دراخر جا داره بگم زیام ایز ریل??❤

  • Taylowr گفت:

    گروه دوست داشتنی بودن

  • hyperdroid گفت:

    مثل اینکه این چند روزی میشه که خیلی اخبار بازگتشتون جدی شده و این دفعه با «زین». باز هم چهار عضو دیگه اونو تو توییتر فالو کردن و صفحه آی تونزشون هم عکس پنج نفرشونو گذاشته. لیام گفته که «من نمی دونم که اجازه دارم چی بگم ولی یک سری ایمیل ها رد و بدل شده و یک سری تماس ها گرفته شده». هری هم گفته « این دفعه برگشتنمون فقط تماس اسکایپ یا اینا نخواهد بود». و جالب اینجاست که دهمین سالگرد تشکیل گروه هم هست.
    پس همه بیایید امیدوار باشیم که باز هم با هم ببینیمشون…

  • Reyhanehmosafa گفت:

    خداکنه برگردن

  • .Danyal گفت:

    به امید اینکه شایعات به حقیقت تبدیل بشن و دوباره امسال تو سالگرد جشن ۱۰ سالگی 1d دوباره برگردن و خاطرات جدیدی با خودشون و موزیکاشون بسازیم.

  • Haghna گفت:

    به احتمال زیاد وان دایرکشن 13julyکه سالگرد وان دی هستش برمیگرده البته این فقط یه چیزیه که گفته شده?

  • Shayan.iii گفت:

    بهترین بوی بند دنیا واسه همیشه
    هیچ جایگزینی ندارن
    منتظریم دوباره جمع بشن
    Listen to track Drag me down

  • arta ed 17 گفت:

    این گروه پتانسیل بالای برای اهنگ های عاشقانه و شاد دارد اما بهترین گروه جهان الان imagine dragons هستن

  • Number one swiftie گفت:

    به نظرم بهترینن?
    آهنگ های Kiss you و You and I و They don’t know about us رو خیلی دوست دارم.

  • Comments are closed.