سایتتون عاااالیه?ولی واقعا نمیشه بین آهنگای واندی بهترینشو انتخاب کرد..اونا بهترینن..همین امروز دوباره واسه چهارمین سال متوالی بهترین فندوم شدن??لوییم دوم شد?❤درکل سایتتون خوبه!!♡واندیم حرف نداره هممممه آهنگاشون❤?????
واندی نه ساله شدو ما بدون اونا خوشحالیشو کردیم اونا اگه هیچوقتم برنگردن ما همیشه فناشون باقی خاهیم موند فرقی نداره چقدر طول بکشه اونا همیشه تو قلب ما باقی خاهند موندو لقب بزرگ ترین بوی بندو برای خودشون نگه خاهند داشت
چند روز پیش هم لویی و هم لیام تو مصاحبه هاشون گفته بودن اماده ی برگشتنند هردوشن هم گفتن که نایل همیشه امادس ولی از هری و زین 🙂 خبری نیست هنوز ،و ما هنوز دلتنگیم بزرگ شدن گروه های کوچیک رو نگاه میکنیم امیدواریم که یه روز دوباره همشون با هم بخونن:)
(بقول لانا دلری hope is dangerous thing)
*
ولی ما دایرکشنرا صبرمون زیاده پوستمون کلفته چیزیمون نمیشه:) امیدمون رو که نمیتونن بگیرن حتی اگه لقب بِست بوی بند اِور رو بخوان به زور اَزمون بگیرن
🙂
عالییییی من خدم اول وات میکس یو بیوتیفول رو شنیدم خیلی خوشم میومد الان ازش بدم میاد?بعد ام ویاشونو دیدم و فانی مومنتها..البوم اخرشون و البوم فور خیلی قشنگ بودن
دراخر جا داره بگم زیام ایز ریل??❤
مثل اینکه این چند روزی میشه که خیلی اخبار بازگتشتون جدی شده و این دفعه با «زین». باز هم چهار عضو دیگه اونو تو توییتر فالو کردن و صفحه آی تونزشون هم عکس پنج نفرشونو گذاشته. لیام گفته که «من نمی دونم که اجازه دارم چی بگم ولی یک سری ایمیل ها رد و بدل شده و یک سری تماس ها گرفته شده». هری هم گفته « این دفعه برگشتنمون فقط تماس اسکایپ یا اینا نخواهد بود». و جالب اینجاست که دهمین سالگرد تشکیل گروه هم هست.
پس همه بیایید امیدوار باشیم که باز هم با هم ببینیمشون…
سایتتون عاااالیه?ولی واقعا نمیشه بین آهنگای واندی بهترینشو انتخاب کرد..اونا بهترینن..همین امروز دوباره واسه چهارمین سال متوالی بهترین فندوم شدن??لوییم دوم شد?❤درکل سایتتون خوبه!!♡واندیم حرف نداره هممممه آهنگاشون❤?????
واندی معرکه اس
همین??
اهنگای 1Dهمشون خوبن ولی جای چنتا اهنگ خیلی خالیه اهنگایی مثTHROUGH THE DARK و FOOLS GOLD
گاااااااد بهترین گروه دنیا بهترین آهنگای دنیا
story of my life رو خیلی دوست دارم
واندی نه ساله شدو ما بدون اونا خوشحالیشو کردیم اونا اگه هیچوقتم برنگردن ما همیشه فناشون باقی خاهیم موند فرقی نداره چقدر طول بکشه اونا همیشه تو قلب ما باقی خاهند موندو لقب بزرگ ترین بوی بندو برای خودشون نگه خاهند داشت
Kh awliyeeee mn asheqeshnmmmmmm 🙂
چند روز پیش هم لویی و هم لیام تو مصاحبه هاشون گفته بودن اماده ی برگشتنند هردوشن هم گفتن که نایل همیشه امادس ولی از هری و زین 🙂 خبری نیست هنوز ،و ما هنوز دلتنگیم بزرگ شدن گروه های کوچیک رو نگاه میکنیم امیدواریم که یه روز دوباره همشون با هم بخونن:)
(بقول لانا دلری hope is dangerous thing)
*
ولی ما دایرکشنرا صبرمون زیاده پوستمون کلفته چیزیمون نمیشه:) امیدمون رو که نمیتونن بگیرن حتی اگه لقب بِست بوی بند اِور رو بخوان به زور اَزمون بگیرن
🙂
??1D forever??
حیف که این گروه از هم پاشید
عااااااالللللیییییییب?
عالییییی من خدم اول وات میکس یو بیوتیفول رو شنیدم خیلی خوشم میومد الان ازش بدم میاد?بعد ام ویاشونو دیدم و فانی مومنتها..البوم اخرشون و البوم فور خیلی قشنگ بودن
دراخر جا داره بگم زیام ایز ریل??❤
گروه دوست داشتنی بودن
مثل اینکه این چند روزی میشه که خیلی اخبار بازگتشتون جدی شده و این دفعه با «زین». باز هم چهار عضو دیگه اونو تو توییتر فالو کردن و صفحه آی تونزشون هم عکس پنج نفرشونو گذاشته. لیام گفته که «من نمی دونم که اجازه دارم چی بگم ولی یک سری ایمیل ها رد و بدل شده و یک سری تماس ها گرفته شده». هری هم گفته « این دفعه برگشتنمون فقط تماس اسکایپ یا اینا نخواهد بود». و جالب اینجاست که دهمین سالگرد تشکیل گروه هم هست.
پس همه بیایید امیدوار باشیم که باز هم با هم ببینیمشون…
خداکنه برگردن
به امید اینکه شایعات به حقیقت تبدیل بشن و دوباره امسال تو سالگرد جشن ۱۰ سالگی 1d دوباره برگردن و خاطرات جدیدی با خودشون و موزیکاشون بسازیم.
به احتمال زیاد وان دایرکشن 13julyکه سالگرد وان دی هستش برمیگرده البته این فقط یه چیزیه که گفته شده?
بهترین بوی بند دنیا واسه همیشه
هیچ جایگزینی ندارن
منتظریم دوباره جمع بشن
Listen to track Drag me down
این گروه پتانسیل بالای برای اهنگ های عاشقانه و شاد دارد اما بهترین گروه جهان الان imagine dragons هستن
به نظرم بهترینن?
آهنگ های Kiss you و You and I و They don’t know about us رو خیلی دوست دارم.